Bedrijfsverhuizing snel en goed

Zakelijke verhuizing

Bij een bedrijfsverhuizing spelen vaak meerdere factoren mee. Moet het werk gewoon doorgaan, de telefonische bereikbaarheid van uw bedrijf in staat blijven, het archief al dan niet meeverhuizen? Het is een complexe operatie, die we maar al te goed beheersen.

Specialist in zakelijke verhuizing

Een verhuizing brengt altijd kosten met zich mee. Bij het verhuizen van een bedrijf komen daar ook de kosten nog eens bij van het niet kunnen werken. Soms is dat laatste zelfs geen optie en mogen uw klanten totaal geen last hebben van uw bedrijfsverhuizing. In zo’n geval is het goed om een specialist in de hand te nemen. Toevallig hebben wij meer dan 90 jaar ervaring.

Een goede verhuizer verdient zichzelf terug door méér te doen dan meubilair en dozen verplaatsen. Wij denken mee over het logistieke proces en oplossingen om uw verhuisproces soepel, snel en goed te laten verlopen. We maken een goede planning en zorgen ervoor dat uw mensen ongestoord door kunnen werken, als dat wenselijk is. Soms betekent dit dat we verhuizen in delen en buiten kantoortijd. Hoe het ook moet, we regelen het voor u.

Vooral bij complexe zakelijke verhuizingen is een goede voorbereiding het halve werk. Het is verstandig om een verhuiscoördinator binnen uw bedrijf aan te stellen. Samen kunnen we dan een strak draaiboek voor uw verhuizing opstellen. Eventuele uitdagingen worden zo vooraf inzichtelijk. Op de dag zelf loopt dan alles op rolletjes. Onze specialisten demonteren kantoormeubilair, ontkoppelen apparatuur, verwijderen lichtarmaturen en pakken de complete inhoud van kasten in. Dit doen zij dusdanig dat ze in het nieuwe pand alles probleemloos weer op de juiste plek kunnen monteren, aankoppelen, ophangen, uitpakken en terugplaatsen. Dat lukt altijd. Het is ons vak.

Zo gaan wij te werk

Voorbereiding verhuizing

We inventariseren wat er is en kijken wat u mee wilt nemen en wat naar een andere locatie moet, indien van toepassing.

Dag van verhuizing

We starten bijtijds, zodat u aan het einde van de dag in uw nieuwe huis kunt slapen, met de meubelen op zijn plaats.

Na de verhuizing

Na uw verhuizing kunnen we u helpen met alle voorkomende werkzaamheden, zoals het ophangen van spullen of inrichten van de ruimtes.

Offerte zakelijke verhuizing

Een goed uitgevoerde zakelijke verhuizing, wij regelen het en beperken de overlast tot een minimum.

Vraag een offerte aan

Extra opslagruimte /archiefopslag

Geen ruimte meer voor uw archief of inboedel over? Wij kunnen het voor u opslaan.

Opslagruimte huren

Checklist zakelijke verhuizing

Een handige checklist voorafgaand aan uw verhuizing, zodat u helemaal goed voorbereid bent.

Checklist downloaden